מוסך שברולט – מוסך מורשה

מוסך 10 - מוסך מורשה UMI

מוסך שברולט – ככה צריך להיראות מוסך!

כל מי שנוהג על שברולט, המותג האמריקאי הוותיק של ג'נרל מוטורס, ולא משנה אם מדובר על שברולט משפחתי סטנדרטי כמו מאליבו או קרוז, בשברולט מסוג קפטיבה או סוואנה או אפילו על שברולט יוקרתי מסוג קאמרו, יודע כי על מנת ליהנות מהאוטו כמו שצריך, חשוב לטפל בו היטב בעזרת מוסך שברולט אמין ומקצועי.

שירותיו של מוסך שברולט

מוסך שברולט מקצועי הוא מוסך שאמור לתת מענה שלם ואיכותי על כלל הצרכים של רכב השברולט שלכם, החל מבדיקת בטיחות ותקינות, דרך ביצוע התקנות של חלפים מקוריים במקרי קלקול ועד לשדרוג המערכות. במסגרת השירותים של מוסך שברולט יכול כל בעל שברולט להרגיש בטוח בעת נהיגה על הכביש ולדעת כי רכבו מוכן לנסיעה ברמה הגבוהה ביותר, כי תקינותו של הרכב נשמרת לאורך תקופה ארוכה וממושכת וכי כל טיפול של מוסך שברולט כולל את החלפים האיכותיים ביותר והמתאימים ביותר לרכבו.

מוסך 10 בע"מ- מוסך שברולט כמו שמוסך שברולט צריך להיות

מוסך 10 הוא מוסך שברולט מורשה, וותיק ובעל נסיון עשיר ומוניטין רב, אשר פועל בתל אביב ומאפשר לכלל תושבי גוש דן ליהנות משירותי מוסך שברולט מקצועיים ובלתי מתפשרים, אדיבים ואיכותיים גם יחד. צוות העובדים של מוסך שברולט הינו צוות מיומן ומנוסה, המעודכן בכל הטכנולוגיות החדישות ובעל ידע תיאורטי נרחב ונסיון פרקטי עשיר.

במסגרת שירותי המוסך תהנו ממערך מקיף של שירותים: מכונאות כללית, פחחות, צביעה בתנור, יישור וייצור של שלדות וחלקי רכב, הכנת רכבים לטסט, שירות "עד הבית" של הבאת הרכב והחזרתו אל בית הלקוח, שירותי שטיפה לרכב, מחלקת דיאגנוסטיקה מתקדמת, חשמל, מיזוג אוויר ועוד.

נשמח לעמוד לשירותכם ולספק עבורכם שירותי מוסך שברולט מקצועיים, אמינים ואדיבים.