בדיקת רכב משומש לפני קניה

מוסך 10 - מוסך מורשה UMI

כל מה שצריך לבדוק ברכב משומש לפני שמחליטים על קנייה

קנייה של רכב שברולט משומש היא תמיד מצב מעט מלחיץ המחייב ביצוע של בדיקות שונות, הן בעזרת מוסך מורשה שברולט או בכל מוסך מורשה אחר והן בצורה עצמאית על מנת לוודא שאתם לא רוכשים חתול בשק, זורקים כסף, או חלילה מסכנים את עצמכם בנהיגה.

מה חשוב לבדוק לפני ביצוע העסקה?

לא חשוב אם אתם רוכשים רכב משומש ממגרש או מאדם פרטי, בכל מקרה חשוב לבצע בדיקות יסודיות של הרכב. קודם כל עליכם לברר האם הרכב היה מעורב בתאונות בעבר, וכיצד טופל. חשוב להבין כמה ידיים עבר הרכב, איזה קילומטראז' הוא עשה, מהי היסטוריית הטיפולים שלו אצל מוסך מורשה שברולט או בכל מוסך מורשה אחר, אילו בעיות מהותיות ישנן, איזו תחזוקה שוטפת הוא עבר והאם יש לו טסט. כמו כן, חשוב לבדוק את המסמכים והרישיונות של הרכב ולוודא את הפרטים המלאים של הבעלות עליו, ולהבטיח כי הפרטים תואמים את מספרי השלדה והמנוע. ניתן גם לבצע בדיקה מקצועית בעזרת שמאי על מנת לבצע הערכת שווי ובדיקת היסטוריית תאונות. חשוב לתת את הדעת על שינויי גוון וצבע, על מצב הצמיגים ועוד.

מה כוללות הבדיקות של מוסך מורשה שברולט

בדיקה מקצועית אצל מוסך מורשה שברולט או כל מוסך מורשה אחר היא בדיקה קפדנית למדי. במסגרת הבדיקה, מוודא איש מקצוע האם בוצעו ברכב תיקונים בעבר, מחפש אחר פגמים נסתרים וסימני הלחמות בתחתית השלדה, בודק האם ישנם רעשים או פגיעות במנוע, מחפש נזילות או פליטות גז בלתי תקינות, בודק שהפתיחה והסגירה של כל דלתות הרכב טובות, בודק את מצב הדוושות ועוד. בעל מקצוע מטעם מוסך מורשה שברולט מוודא כי תיבת ההילוכים חלקה ונטולת פגיעות, ומבצע מבחן נסיעה לרכב. בעזרת בדיקה יסודית של מוסך מורשה שברולט תוכלו לקבל אינדיקציה מלאה לרכב העומד מולכם על מנת לוודא כי הוא בטוח עבורכם לרכישה.